inleveren materiaal!!

17-5-2019  | 

Beste Coaches, trainers, aanvoerders en managers.

Het eind van seizoen 2018/2019 komt in zicht. 

Alle geleende materialen zoals; ballen, hesjes, pionnen, opzetmaskers en eventueel nog keeperstassen moeten allemaal weer ingeleverd/gecontroleerd worden.  (De jongste jeugd heeft zijn eigen inlever datum.)

De trainingskluisjes in het clubhuis en de keeperskluisjes in de container moeten voor de vakantie begint, open, leeg en schoon zijn. Anders knipt de materiaalcommissie de kluisjes open.

Om het inleveren overzichtelijk te houden en lange wachttijden te voorkomen krijgt iedere vertegenwoordiging van een team een inleverdatum plus tijd toegewezen. Ruilen is toegestaan Maar geef dit even door. Ook bij vragen of als er iets niet correct in deze lijst staat, graag de materiaal commissie raadplegen. Dat kan via het volgende mailadres;[email protected]. Ben je in het bezit van clubmateriaal en jouw naam staat niet op de lijst word je toch verzocht deze in te leveren.


De materiaalcommissie heeft het volgende schema opgesteld:

 

Dag

Tijd

Team

 

 

Dinsdag 18 juni

19:00 uur

19:10 uur

19.20 uur

19:30 uur

19:40 uur

19.50 uur

20:00 uur

20:10 uur

20:20 uur

20.30 uur

20.40 uur

20.50 uur

21.00 uur

21.10 uur

Meisjes D2

Meisjes D3

Jongens D1

Meisjes C2

Meisjes C3

Jongens C1

Meisjes B2

Meisjes A2

Meisjes A3

Dames 3

Dames 4

Dames 5

Dames 6

Dames 2

 

 

 

 

Woensdag 19 juni

 

19:00 uur

19:10 uur

19:20 uur

19:30 uur

19.40 uur

19.50 uur

20.00 uur

20:10 uur

20.20 uur

20.30 uur

20.40 uur

20.50 uur

21.00 uur

21.10 uur

21.20 uur

 

Meisjes D1

Meisjes D4

Meisjes C1

Meisjes B1

Meisjes B3

Jongens B2

Jongens B1

Meisjes A1

Jongens A1

Dames 1

Heren 1

Veteranen A

Veteranen MT

Heren 4

Heren 2