header foto
 

FAQ - Veelgestelde vragen

Voor alle gevonden voorwerpen klik hier.

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage  Aantal vragen: 3
 Gastouders  Aantal vragen: 13
 Horeca  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 LISA Helpdesk  Aantal vragen: 5
 Nuttige sites  Aantal vragen: 2
 Technisch Team  Aantal vragen: 1
 Zaalhockey  Aantal vragen: 2

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

LISA Helpdesk
Hoe kom ik aan het emailadres van ..... 
Als je de achternaam weet, dan kun je, wanneer je als lid bent ingelogd, in het menu bovenin bij 'zoek' de achternaam invullen en dan krijg je de gevraagde gegevens.  
Ik heb zo'n moeilijk wachtwoord gekregen. Kan ik dat veranderen ? 
JA, je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je met je lidnummer en het door LISA gegeven wachtwoord bent ingelogd. Op je persoonlijke scherm klik je in de linkerkolom bij het menu Profiel op 'Instellingen'. Daar kun je je wachtwoord wijzigen. Zorg er voor dat je ook je emailadres invult: wanneer je je wachtwoord kwijt bent, maar wel je lidnummer weet, krijg je  bij verkeerd intypen van je wachtwoord een mededeling. Als je dan op 'hier' klikt, krijg je meteen je wachtwoord toegestuurd op het mailadres wat je hebt opgegeven.  
Je profiel: hoe werkt dat? 

Je profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en -als je het openbaar maakt- voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen. Om je gedownloade foto('s) openbaar te krijgen voor andere leden, moet je wel in je tekstprofiel iets neerzetten, ten minste 10 tekens (een smiley alleen is niet voldoende!), maar zoals je kunt zien, is het wel zo leuk als je wat over je zelf vertelt.

Om je foto zichtbaar te maken voor anderen, klik je bij instellingen  op Ja bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik wel vervolgens op OK, anders springt het terug naar Nee.

Bij de volgende keer inloggen, zijn je instellingen aangepast.   
Veelgestelde vragen LISA ledenmenu (PROFIEL) 

Profiel. U ziet hier de gegevens die over u in het menu staan. Zijn uw naam, adres, vaste telefoon of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij u dit door te geven aan onze ledenadministratie ([email protected] ). Emailadressen en mobiele nummers kunnen zelf gewijzigd worden bij Instellingen. Bij profiel kan elk lid desgewenst iets over zichzelf kwijt en een foto plaatsen. Het profiel moet ten minste 10 tekens bevatten (alleen een smiley van 2 of 3 tekens is dus niet voldoende). Zie ook antwoord bij de vraag: Mijn profiel: hoe werkt dat?

 
Instellingen. Als je het leuk vindt dat andere leden weten hoe je er uit ziet of je wilt wat over je zelf vertellen, dan kun je je profiel openbaar maken voor de ingelogde leden. Dan moet je op Ja klikken en vervolgens op OK bij vraag 1 en 3. Als je 2 op Ja hebt staan, krijg je een email als iemand reageert op je profiel. Maar dan moet natuurlijk wel je emailadres hebben ingevuld.

Verjaardag openbaar. Dat kan en wie weet krijg je op je verjaardag felicitaties in je mailbox van clubgenoten!

 
Locator: een hele handige optie om in uw profiel uw postcode openbaar te maken wanneer u wilt poolen of hulp nodig heeft bij het teamrijden. Zie toelichting bij Locator als u hierop drukt in het linkermenu.
 
Emailadressen: bij meer dan 2 e-mailadressen waar de informatie over dit lid naar verstuurd moet worden, handelt u als volgt. Bij optie 1 doet u het emailnummer waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Bij optie 2 kunnen meerdere email-adressen worden ingetypt met een ;  tussen de mailadressen. bijvoorbeeld [email protected] bij Emailadres 1 en [email protected]; [email protected] bij Emailadres 2 invullen. 
 
Mobiel nummer: bij de jongste jeugd het mobiele nummer van degene die de hockeyzaken voor dit kind "regelt".
 
HOCKEY Onder dit menu vallen alle relevante zaken, die met hockeyen te maken hebben: trainingsschema, wedstrijdschema's, competitiestanden- en verslagen, routes naar andere clubs.
 
MEDEDELINGEN Hier staat het clubnieuws, met name bedoeld voor informatie voor de verschillende categorieen. Zowel de site, als het systeem is bedoeld om wederzijds te kunnen informeren en sneller te communiceren.
 
Waar kan ik met mijn vragen m.b.t. LISA terecht ? 
Kun je bij veelgestelde vragen niet het antwoord vinden dat je zoekt of heb je problemen met het gebruik van LISA dan kun je een mail versturen naar [email protected]. Dit wordt dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. 

Sponsoren