31-05-2016 |

Schema voor het inleveren van het training- en keepersmateriaal







Beste keepers, coaches, aanvoerders, trainers en managers,



Het eind van het
seizoen 2015/2016 komt in zicht. Misschien nog een kampioens-/promotiewedstrijd,
selectie of een gezellig toernooi, maar aan alles komt een eind. Alle geleende materialen
zoals; keepersspullen, ballen, hesjes, pionnen, slotjes en opzetmaskers moeten allemaal
weer ingeleverd/gecontroleerd worden. Vaste keepers wordt verzocht zelf hun materiaal
in te leveren en te laten controleren. Niet stinkend inleveren is gewenst. Teams die geen
vaste keeper hebben worden verzocht er toch voor te zorgen dat iemand het materiaal
inleverd. Zorg ervoor dat er geen privéspullen, zoals stick, toc, zelf aangeschafte ballen
e.d. in de tas zit die je inlevert. De trainingskluisjes en keepers kluisjes moeten voor de
vakantie begint, open, leeg en schoon zijn. Anders knipt de materiaalcommissie de kluis
open. Om het inleveren overzichtelijk te houden en lange wachttijden te voorkomen
krijgt iedere vertegenwoordiging van een team een inleverdatum plus tijd toegewezen.
Ruilen van tijd is toegestaan, maar geef dit even door aan de materialencommissie. De
jongste jeugd heeft zijn eigen inleverdatum. Bij vragen of als er iets niet correct in deze
lijst staat, graag de materialencommissie raadplegen, dit kun je doen via het volgende
mailadres; [email protected]. Ben je in het bezit van clubmateriaal en staat jouw
naam niet op de lijst, wordt je toch verzocht deze in te leveren. De materiaalcommissie
heeft het volgende schema gemaakt.

Share by: